dissabte, 8 de maig del 2010

Comentari que no m'han deixat publicar a TV3



La meva sogre, que no sap ni de que va la F1, ens ha acompanyat a veure, per TV3, els entrenaments i ha acabat dient: Però qui és aquest Pedro Martínez de la Rosa que tant parlen, és que és molt bo? Jo l’he contestat que és un petardo, trampós, però que els de TV3 ens el volen endinyar com el més bon pilot i més català del món. Sort que ell diu que cada dia és més bon pilot...
Senyors, que una locució ha de ser una mica més amena i cal parlar d’altres pilots, de tots els pilots. Els suposats catalans, res de res!
I els de l'Alonso. Ara “marea roja”. Te collons el tema. Astúries ara té el vermell com emblema, perquè ho diu el Sr. Botín. Que avall ha caigut Ferrari i tot el seu sèquit. També té sort que l’Alonso li diu que els que l'han guanyat fins ara no conten pel títol. Es pot ser engreit!!!
I en Jaime Alguersuari, perquè aquesta mania a voler-li traduir el nom al català. Cadascú es diu com ell vol dir-se i ell vol Jaime i prou.
Realment els comentaristes de TV3 cada dia són més dolents. Aquest espanyolisme que es vol exhibir es tronat i fora de lloc. Per això ja hi ha la Sexta, Tele 5 o qui sigui.
Ja vaig proposar en certa ocasió que TV3 podria donar el so per dual. Els cotxes per un cantó i els comentaristes per un altre. Així ens estalviaríem tanta tonteria junta.
Ei Laia, si segueixes així acabaràs casant-te amb un pilot de F1! Que tinguis sort (que lo teu és descarat!)

1 comentari:

  1. Ja t'ho vaig dir jo lo de l'Alfonso. Per la resta, no hi ha res més trist. Però què hi farem, ara la F1 és el segon fútbol i hem d'aguantar-hi el mateix tipus de seguidors amb dos dits de front.

    ResponElimina